ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

گل پسرم قند عسلم

نامه ای به پسرم در دومین سالگرد میلادش

1392/4/1 19:18
نویسنده : مامانی
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچک خوشبختی

ابوالفضل گلم عزیز دلم پسر نازنینم امروز دومین سالروز میلاد توست. امروز دومین سالروز فرودت از اوج آسمانها به زندگی مامان و باباست.

عزیزم دو سال پیش در چنین روزی به دنیا آمدی و چه زیبا و باشکوه بود میلاد پاکت در این روز. چه با شکوه بود وقتی برای اولین بار در آغوشت گرفتم و حس قشنگ مادری را تجربه کردم. چه زیبا بود وقتی اولین بار خنده ات را دیدم. چه قدر عزیز و دوست داشتنی بود لحظه ای که برای اولین بار گفتی "مامان".

اولین قدم هایت بهترین خاطرات زندگی من است. در آغوش گرفتنت بهترین حس برای من است.

فرشته ی آسمانی من اکنون که دو سال از زمینی شدنت میگذرد به از همیشه احساس خوشبختی میکنم. وقتی به تو مینگرم غرق در فخر و غرور میشوم و به خودم میبالم که مادر چنین پسری هستم. به خودم میبالم که پسری بهتر از گل دارم و هزاران بار خداوند را به خاطر این هدیه ی گرانبهایش سپاس میگویم.

تمام وجود مادر عاشقانه دوستت دارم.

  میلا پاکت مبارک ای گل سرسبد زندگی ام

پسندها (4)

نظرات (2)

محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:12
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
آریا و مامانی
1 تیر 93 9:43
داره بارون میاد خوب که نگاه کردم. . . . هوا که ابری نبود… اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن…… آخه یکی ازشون کم شده کوچولویم تولدت مبارک به خانه مجازی ماهم سری بزنید.